detvaitalienarnaochsvennen

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Tillbaka till ett regnande land...

Av Emwiso - 9 april 2014 14:41

  Det var så otroligt skönt i Italien.  

Vi gjorde massor av olika saker, från att åka vespa till att lära Emilia att simma.  

Hon blev som en liten fisk i vattnet efter en av Sofias lektioner på hur man drunknar  

Vi var och åt på väääääldigt glamorösa resturanger och gick upp några kilon, men det var sjukt värt det.

Nu är det bara att sticka tillbaka till löpbandet.. eller not..   

 CIAOOOO


JAG MÅSTE LOGGA UT NÄSTA GÅNG....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emwiso - 6 maj 2014 14:25

Jo hörni just nu är det lite ledsamt   , jag (Sofia) och Carlos har nyligen gjort slut... Långdistansförhållande gick inte så bra som vi trodde. Det visade sig att Carlos är bög. Men vi är ändå vänner, vilket är bra    Han ringde och berättade det på...

Av Emwiso - 6 maj 2014 10:51

Två veckor har gått förbi på en sekund, nu ska jag och Sofia hem till Sverige igen. William ska ju stanna i Mexico pga sitt nya jobb, han ska bli en diskotekägare. Han tänker öppna en ny kedja med diskotek runt om i världen. Han vill expandera sina a...

Av Emwiso - 6 maj 2014 10:02

Hola todos! Vi anlände till Mexico för två veckor sedan och vi har två vckor kvar på denna resa. Vi har fortsatt lära Emilia att simma, och hon börjar bl duktig nu. Hon blir som en delfin i havet, haha! Sofia har träffat en kille som heter Juan. ...

Av Emwiso - 24 april 2014 10:08

Godmorgon bloggen, idag drar vi till Mexico! Jag och William är super taggade på att åka dit så vi kan träna våran spanska, men Sofia... Hon är rädd för spanjorer. När vi är i Mexico då ska jag och Sofia ska ut på en ''fiesta en la playa''. William g...

Av Emwiso - 7 april 2014 11:16

   Idag flyger vi till Italia!     Vi är väldigt peppade, det ska bli superkul! Om en timma sitter vi på planet! Det tar tre timmar att åka till Italien. Det kommer bli tre extremt långa timmar för William, han är väldigt rädd för att flyga. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards